Обговорили реформу освітньої галузі


21 лютого в місті Фастів у рамках проекту ЄС «Підтримка реформи місцевого самоврядування в Україні» громадська організація «Інститут громадянського суспільства» за підтримки Міністерства освіти і науки України організувала публічні слухання «Реформа середньої освіти у партнерстві з місцевим самоврядуванням». На захід були запрошені представники органів місцевого самоврядування Київської області, очільники відділів освіти та директори опорних шкіл. 
Наше місто представляли керуючий справами виконавчого комітету Березанської міської ради Н.М. Слухай, директор Березанського НВК Л.П. Дегтярьова та директор ЗОШ І-ІІІ ст. №4 Л.М. Полтавець. Метою слухань було узгодження на місцевому рівні розуміння цілей і практичного впровадження реформи середньої школи та децентралізації.Обговорили реформу освітньої галузі
Публічні слухання пройшли за активної участі заступника Міністра освіти і науки України Павла Хобзея, директора департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації Віри Рогової. Павло Хобзей розповів присутнім про реформи місцевого самоврядування та реформи середньої освіти, а також окреслив виклики та можливості для нових громад. За його словами, особлива увага в системі освіти сьогодні має приділятися саме якості освітніх послуг, а також впровадженню нових компетентнісних підходів в системі освітньої галузі. Багато йшлося і про реформу самої школи як такої, про необхідність створення опорних шкіл та їх філій, а також формування «старшої школи» як окремого спеціалізованого освітнього інституту (на кшталт коледжу), куди потраплятимуть не всі учні і лише після здачі певних іспитів.  Проте все може залишитися на папері та в ефірі, якщо не зміниться вчитель і школа.
 Віра Рогова наголосила на тому, що в Київській області на виконання концепції нової української школи створена і своя концепція розвитку освіти області, а також говорила про те, що кожен керівник освітнього закладу повинен бути в першу чергу менеджером, управлінцем.
Експерт шведсько-українського проекту «Підтримка децентралізації в Україні» Айдер Сейтосманов  зосередив увагу присутніх на необхідності реформи управлінського освітнього органу – фокусації усіх управлінських функцій в одній структурі. За його словами, саме це повинно вирішити важливе на сьогодні питання оптимізації шкільної мережі. 
Учасники заходу зосередили увагу на створенні та функціонуванні опорних шкіл та реалізації процесів децентралізації на місцях.
На завершення публічних слухань заступник Міністра освіти і науки України Павло Хобзей наголосив на тому, що неможливо створити єдину структуру реформування освіти в певному регіоні чи для певної громади, усі ці процеси унікальні та індивідуальні. Головна задача Міністерства – корегувати та направляти громади, а також давати певні рекомендації, які допоможуть громадам бути унікальними та створити свій особливий «освітній продукт». 

скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Додати коментарій