Заступники міського голови


Загальні функціональні повноваження першого заступника міського голови та заступника міського голови

Кожен із заступників міського голови:

1. Забезпечує виконання положень Конституції України, законів України: "Про місцеве самоврядування в Україні”, "Про службу в органах місцевого самоврядування”, інших законів України, постанов Верховної Ради України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, Центральних органів виконавчої влади, облдержадміністрації, здійснює повноважень виконавчого комітету у визначених напрямах діяльності, спрямовує, координує та контролює роботу відповідних управлінь, відділів, служб виконавчого комітету, а також організацій, установ і підприємств щодо:

1.1. Підготовки проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку міста, розроблення, виконання міських,міжрегіональних програм та угод стосовно економічного і соціального розвитку.

1.2. Контролю, аналізу і оцінки стану економічного та соціального розвитку міста відповідних сферах.

1.3. Виконання доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, голів облдержадміністрації, облради, міського голови.

1.4. Підготовки відповідно до вимог діловодства документів на засідання сесії міської ради та виконавчого комітету, розроблення проектів, розпоряджень міського голови, рішень ради та її виконавчого комітету.

1.5. Вирішення питань діяльності окремих управлінь, відділів, служб та інших структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради відповідно до розподілу повноважень.

1.6. Контролює та несе персональну відповідальність за виконання розпоряджень міського голови, рішень міської ради та її виконавчого комітету відповідно до розподілу обов’язків та у визначенні контрольні строки інформує про їх виконання.

1.7. Дає доручення управлінням, відділам, службам та іншим структурним підрозділам виконавчого комітету міської ради.

1.8. Здійснює особистий прийом громадян та забезпечує розгляд їх звернень в установленому порядку.

1.9. Сприяє роботі відповідних об’єднань і громадян.

1.10. Вносить міському голові пропозиції щодо призначення на посаду та звільнення з посад керівників відповідних підрозділів, установ, підприємств та організацій, а також пропозицій щодо заохочення або притягнення їх до дисциплінарної відповідальності згідно з розподілом обов’язків.

1.11. Здійснює керівництво відповідними комісіями, радами іншими колегіальними органами.

1.12. Погоджує структуру, штатний розпис управлінь, відділів, служб виконавчого комітету міської ради згідно з розподілом повноважень.

1.13. Затверджує плани роботи управлінь, відділів, служб виконавчого комітету міської ради згідно з розподілом повноважень.

1.14. Має інші повноваження, передбачені нормативними актами.

1.15. Вносить на розгляд міського голови пропозиції з питань, що належать до компетенції міської ради, її виконавчого комітету та ініційованих виконавчими органами міської ради, управліннями, відділами, службами виконавчого комітету міської ради, підприємствами, організаціями міста.

1.16. Відповідає за підготовку проектів розпоряджень, рішень та інших документів, вживає вичерпних заходів щодо врегулювання розбіжностей між розробниками проектів документів та візує їх.


Функціональні повноваження першого заступника міського голови

1. Організовує роботу з розроблення та реалізації повноважень виконавчого комітету у галузях житлово-комунального господарства, газифікації, у сфері транспорту, зв’язку, паливно-енергетичному комплексі з питань житлово-комунального господарства, заходів з цивільної оборони і попередженні та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, з питань підготовки житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період, розвитку мережі доріг, їх утримання, охорони, реєстрації та використання пам’яток архітектури, охорони навколишнього середовища, регулювання земельних відносин, ведення земельно-кадастрової документації, моніторингу земель та землеустрою.

2. організовує будівництво об’єктів, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності.

3. Організовує роботу з реалізації повноважень виконавчого комітету у сфері галузей будівництва, містобудування та архітектури, питань адміністративно-територіального устрою

4. Сприяє здійсненню державного архітектурно-будівельного контролю за додержанням будівельних норм стандартів відповідно до діючого законодавства

5. Сприяє наданню шефської допомоги військовим частинам.

6. Реалізовує повноваження виконавчого комітету міської ради у галузі оборонної роботи, забезпечує законність, правопорядок, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.

7. Організовує прийом іноземних делегацій, груп та окремих іноземців та проводить роботу з ними.

8. Сприяє реалізації в місті гуманітарної політики щодо охорони здоров’я.

9. Координує роботу щодо проведення призову на строкову військову і альтернативну службу відповідно до законодавства.

10. Організовує роботу щодо виконання повноважень виконавчого комітету із розроблення та реалізацією програм, перспективних планів і прогнозів соціально-економічного розвитку міста, приватизації та оренди комунального майна, наповнення державного та місцевого бюджетів.

11. Сприяє відповідно до законодавства, реалізації повноважень виконкому у сфері соціально-економічного розвитку, планування та обліку, забезпечення комплексного соціально-економічного розвитку міста, здійснення державної економічної політики, фінансово-бюджетної політики, інвестиційної політики, сприяння розвитку в місті малого бізнесу і підприємництва, промисловості, приватизації, демонополізації економіки, зовнішньо-економічної діяльності, торгівлі, побутового обслуговування, громадського харчування, виробництва товарів народного споживання, наповнення державного та місцевого бюджетів, формування проекту міського бюджету, посилення фінансово-бюджетної дисципліни, дотримання податкового законодавства.

12. Забезпечує реалізацію програм приватизації державного та комунального майна на території міста, пропозиції щодо прийняття об’єктів соціально-культурного призначення, що розташовані на території міста у комунальну власність, ефективного використання нежитлових приміщень комунальної власності міста.

13. Забезпечує дотримання в місті прав громадян на житло.

14. Керує роботою та контролює діяльність управлінь, відділів виконавчого комітету міської ради, підприємств міста:

КП „Березанькомунсервіс виконавчого комітету Березанської міської ради”;

Підприємство «Березаньтепломережа»;

КП «Міськводоканал»;

КП «Комбінат комунальних підприємств»;

Березанський міський військовий комісаріат;

сектор з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Березанської міської ради;

Березанська міська лікарня;

Березанська міська державна лікарня ветеринарної медицини;

відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Березанської міської ради;

архітектурно-планувальне бюро;

аптечні заклади міста Березань;

відділ землекористування виконавчого комітету Березанської міської ради;

відділ з питань економіки, власності, торгівлі та приватизації житла виконавчого комітету Березанської міської ради;

фінансове управління (в частині отриманих доручень міського голови).

15. Взаємодіє і сприяє діяльності виконавчого комітету з такими установами, організаціями та підприємствами міста:

ЗАТ «А.Е.С. Київобленерго» Баришівський РП;

Переяслав-Хмельницька філія ПАТ «Київоблгаз»;

Будівельні організації.


 

 

 
Заступник міського голови
Хруль Руслан Федорович 
 
Біографічна довідка

Посада - заступник Березанського міського голови.   
Громадянство - громадянин України.
Число, місяць і рік народження - 06 квітня 1983 року.   
Місце народження - Україна, Київська область, м.Березань.   
Освіта - вища, 2005р., Переяслав-Хмельницький Державний педагогічний університет ім.Григорія Сковороди, педагогіка і методика середньої освіти,музика, вчитель музики, методист з виховної роботи.
Науковий ступінь,вчене звання - не має.   
Володіння мовами  - українська, російська - вільно, англійською - зі словником.
Політична партія - позапартійний.   
Нагороди, почесні звання - не має.   
Загальний стаж роботи - 15 років, 4 місяці.
Стаж державної служби - 1 місяць.
Депутат ради - не обирався.   
Стягнення - не має. 
 
Т р у д о в а   д і я л ь н і с т ь

01.2000 – 02.2004 - Вчитель музики ЗОШ № 3, м. Березань, Київська обл.   
02.2004-11.2015 - Директор Березанського міського будинку культури, м.Березань, Київська обл.   
11.2015 по цей час - Заступник міського голови, м.Березань, Київська область. 
 


 

Заступник міського голови

Павленко Олександр Іванович

 

Біографічна довідка:

Число, місяць і рік народження: 17.06.1965 р.
Місце народження: Київська область, м.Березань
Освіта: вища
Відомості про трудову діяльність:
- 1989 - 1994 р.: Госпрозрахункова дільниця Березанського проектно-промислового домобудівельного обєднання, виконроб; 
- 1994 - 1998 р.: товариство з обмеженою відповідальностю " Темпест ЛТД", головний інженер;
- 2001 - 2014 р.: товариство з обмеженою відповідальностю "Проектно-будівельна компанія "Зодчий", директор. 
Відомості про посаду, місце роботи (заняття): Директор, товариство з обмеженою відповідальностю "Будівельна компанія "Юпітер". 
Відомості про громадську роботу ( в тому числі на виборних посадах):депутат Київської обласної ради VI та VII скликання. Голова правління благодійного фонду " Березань - рідне місто". Член виконкому Березанської міської ради VII скликання. Голова комісії з питань капітального будівництва, архітектури, транспорту та зв’язку Київської обласної ради. Член Президії Київської обласної ради.
 

 

Загальні функціональні повноваження першого заступника міського голови та заступника міського голови


Кожен із заступників міського голови:

1. Забезпечує виконання положень Конституції України, законів України: "Про місцеве самоврядування в Україні”, "Про службу в органах місцевого самоврядування”, інших законів України, постанов Верховної Ради України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, Центральних органів виконавчої влади, облдержадміністрації, здійснює повноважень виконавчого комітету у визначених напрямах діяльності, спрямовує, координує та контролює роботу відповідних управлінь, відділів, служб виконавчого комітету, а також організацій, установ і підприємств щодо:

1.1. Підготовки проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку міста, розроблення, виконання міських,міжрегіональних програм та угод стосовно економічного і соціального розвитку.

1.2. Контролю, аналізу і оцінки стану економічного та соціального розвитку міста відповідних сферах.

1.3. Виконання доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, голів облдержадміністрації, облради, міського голови.

1.4. Підготовки відповідно до вимог діловодства документів на засідання сесії міської ради та виконавчого комітету, розроблення проектів, розпоряджень міського голови, рішень ради та її виконавчого комітету.

1.5. Вирішення питань діяльності окремих управлінь, відділів, служб та інших структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради відповідно до розподілу повноважень.

1.6. Контролює та несе персональну відповідальність за виконання розпоряджень міського голови, рішень міської ради та її виконавчого комітету відповідно до розподілу обов’язків та у визначенні контрольні строки інформує про їх виконання.

1.7. Дає доручення управлінням, відділам, службам та іншим структурним підрозділам виконавчого комітету міської ради.

1.8. Здійснює особистий прийом громадян та забезпечує розгляд їх звернень в установленому порядку.

1.9. Сприяє роботі відповідних об’єднань і громадян.

1.10. Вносить міському голові пропозиції щодо призначення на посаду та звільнення з посад керівників відповідних підрозділів, установ, підприємств та організацій, а також пропозицій щодо заохочення або притягнення їх до дисциплінарної відповідальності згідно з розподілом обов’язків.

1.11. Здійснює керівництво відповідними комісіями, радами іншими колегіальними органами.

1.12. Погоджує структуру, штатний розпис управлінь, відділів, служб виконавчого комітету міської ради згідно з розподілом повноважень.

1.13. Затверджує плани роботи управлінь, відділів, служб виконавчого комітету міської ради згідно з розподілом повноважень.

1.14. Має інші повноваження, передбачені нормативними актами.

1.15. Вносить на розгляд міського голови пропозиції з питань, що належать до компетенції міської ради, її виконавчого комітету та ініційованих виконавчими органами міської ради, управліннями, відділами, службами виконавчого комітету міської ради, підприємствами, організаціями міста.

1.16. Відповідає за підготовку проектів розпоряджень, рішень та інших документів, вживає вичерпних заходів щодо врегулювання розбіжностей між розробниками проектів документів та візує їх.

 

Функціональні повноваження

1. Сприяє реалізації в місті гуманітарної політики щодо освіти, культури, взаємодії між виконавчими органами та громадськими організаціями і політичними партіями, реалізації повноважень у сфері міжнаціональних відносин, релігії.

2. Сприяє реалізації в місті державної політики у сфері зайнятості населення.

3. Забезпечує реалізацію державної політики в галузі соціального забезпечення та соціального захисту незахищених громадян.

4. Забезпечує реалізацію державної політики в галузі соціального забезпечення та соціального захисту учасників АТО, членів їх сімей, членів сімей загиблих військовослужбовців та поранених; здійснення волонтерської діяльності.

5. Координує роботу щодо сприяння підготовки молоді до військової служби відповідно до законодавства.

6. Сприяє реалізації в місті гуманітарної політики щодо фізкультури і спорту, туризму; реалізація державної молодіжної політики.

7. Керує роботою та контролює діяльність управлінь та відділів виконавчого комітету міської ради:

управління соціального захисту населення виконавчого комітету Березанської міської ради;

служба у справах дітей та сім’ї;

сектор сімейних форм виховання;

сектор соціальної підтримки;

відділ культури і туризму виконавчого комітету Березанської міської ради;

відділ освіти виконавчого комітету Березанської міської ради;

сектор молоді та спорту виконавчого комітету Березанської міської ради.

8. Координує діяльність виконавчого комітету з управліннями, установами, організаціями, підприємствами міста:

Баришівського об’єднаного УПФ України в Київській області;

Березанський міський центр зайнятості.

9. Взаємодіє і сприяє діяльності виконавчого комітету з такими установами, організаціями та підприємствами міста:

Березанська рада ветеранів;

Березанським міським відділом ДРАЦС Головного територіального управління юстиції в Київській області.


 

 
 
 
 
 

Керуючий справами виконавчого комітету міської ради
Слухай Надія Михайлівна

Біографічна довідка
Посада - Керуючий справами виконавчого комітету Березанської міської ради   
Громадянство - громадянка України
Число, місяць і рік народження - 26  листопада  1972  року   
Місце народження - Україна, Київська область, м.Яготин   
Освіта - вища, у 1993 році закінчила Київський кооперативний технікум, за спеціальністю «Товарознавець-організатор»; 
у 1999 році закінчила Полтавський кооперативний інститут, за спеціальністю «Економіка підприємства»; 
у 2009 році закінчила Національну академію державного управління при Президентові України за спеціальністю «Державне управління».   
Науковий ступінь, вчене звання - не має   
Володіння мовами - українська, російська - вільно, німецька - зі словником
Політична партія - позапартійна   
Нагороди, почесні звання - не має   
Загальний стаж роботи - 23 роки
Стаж державної служби - 16 років 
Депутат ради - не обиралася   
Стягнення - не має. 


Т р у д о в а   д і я л ь н і с т ь
04.1993 – 11.1993 - товарознавець по тваринницькій сировині Райкоопзагоспром  Яготинської РСС, м. Яготин, Київська обл.
11.1993-10.1999 - майстер виробничого навчання, старший лаборант Київського кооперативного технікуму, м.Київ
10.1999 – 03.2000 - бухгалтер Баришівського територіального центру по соцобслуговуванню пенсіонерів, смт Баришівка, Київська область
03.2000 – 12.2001 - спеціаліст по призначенню пенсій, державний інспектор праці – головний спеціаліст Управління праці та соцзахисту населення Баришівської районної державної адміністрації, смт Баришівка, Київська область
12.2001 – 05.2010 - головний спеціаліст, заступник начальника, начальник відділу організаційної і кадрової роботи апарату адміністрації, керівник апарату Баришівської районної державної адміністрації, смт Баришівка, Київська область
11.2010– 05.2012 - начальник відділу організаційно-кадрової роботи та документообігу Головного управління державної служби України в м. Києві та Київської області, м.Київ   
05.2012 - 01.2013 - завідувач сектором з питань розвитку підприємництва, промисловості та інвестицій управління економіки адміністрації Баришівської районної державної адміністрації, смт Баришівка, Київська область 
01.2013- 12.2015 - начальник управління освіти, молоді та спорту Баришівської районної державної адміністрації,. смт Баришівка, Київська область
12.2015- по даний час - керуючий справами виконавчого комітету Березанської міської ради. 
 
 
Функціональні повноваження

1. Організовує діяльність виконавчого комітету міської ради, формує в установленому порядку структуру, чисельність і штатний розпис виконавчого комітету міської ради, координує питання внутрішньої політики, участі у проведенні виборів і референдумів у межах, визначених законодавством.

2. Забезпечує виконання законодавства щодо всебічного розвитку та функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя.

3. Організовує роботу з підготовки проектів документів відповідно до вимог діловодства, чинного законодавства з питань, що регламентують роботу виконавчого комітету міської ради, його управлінь, відділів, служб; перспективних та поточних планів роботи виконавчого комітету.

4. Координує роботу щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті, перевірки їх стану, відповідно до законодавства, на підприємствах, в установах та організаціях міста.

5. Забезпечує управління архівною справою.

6. Візує проекти рішень виконавчого комітету та проекти розпоряджень міського голови.

7. Координує діяльність комісій, які функціонують при виконавчому комітеті міської ради.

8. Сприяє реалізації в місті державної політики з підтримки засобів масової інформації.

9. Керує роботою та контролює діяльність відділів, структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради:

загальний відділ апарату Березанської міської ради та її виконавчого комітету;

відділ організаційно-кадрової роботи та з питань внутрішньої політики апарату Березанської міської ради та її виконавчого комітету;

архівний сектор виконавчого комітету Березанської міської ради;

юридичний відділ апарату Березанської міської ради та її виконавчого комітету;

відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення апарату Березанської міської ради та її виконавчого комітету;

центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Березанської міської ради;

відділ ведення Державного реєстру виборців виконавчого комітету Березанської міської ради;

КП «Березанський інформаційний медіацентр»;

відділ з питань реєстрації виконавчого комітету Березанської міської ради;

засобами масової інформації.

 
 

 

 

Нужно зайти и бесплатные программы скачать для пк, а так же фильмы смотреть онлайн на кинопортале или скачать Купить шаблоны для DLE на лучшем портале